Sunday 25 April 2010

[8. hét] Az élet értelme

A nagy sikerre való tekintettel "A jó és a rossz" után újabb filozófiai témájú poszt következik. Sajnos a fenti kérdésre pozitív választ ez a hétvége nem adott, viszont 470 oldal elolvasása után elég biztos vagyok benne, hogy a tanulás nem az. Azoknak az olvasóknak, akik eddigi élettapasztalataik alapján a Nirvánába vezető út kapuját az amerikai önkormányzati kötvények három (szövetségi, állami és helyi) szintű adózási szabályaiban sejtik, pedig üzenem, hogy én most rágtam át magam rajtuk, és ott bizony nincs.

A kétnapos tanulás-remeteségnek vannak pozitív hatásai is: az egyik a rengeteg alvás, a másik pedig hogy már egész jól megy a Famous Blue Raincoat eleje.

Eredetileg terveztem irni a Goldman-ról, mert ott most érdekes dolgok történnek, de nem jutott rá időm hogy utánaolvassak. Talán jövő héten. Üdv!

11 comments:

  1. Annyira, de annyira nagy szerencse, hogy pont most szóltál. Nekem is rajta volt ez a élet-értelme listán, mint szerintem oly sokunknak... Megspóroltál nekem egy hétvégét. zsóf

    ReplyDelete
  2. Kis adalek a goldmanos poszthoz: http://news.hereisthecity.com/news/business_news/10463.cntns

    ReplyDelete
  3. mulasztás! mulasztás!
    mikor lesz már új poszt???
    meg leszel mondva az óvónéninek!

    ReplyDelete
  4. már én is akartam írni, de aztán reméltem, h vki megteszi helyettem :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. kedvesek vagytok, én is örülnék ha nem állandóan ávagybévagycévagydéznem kellene, hanem tudnék adni vmi életjelet. viszont sajnos kiderült hogy holnap nem vizsgázhatok, így most minden csúúúszik.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. a tegnapi kommentem csak az ellenseg, a baratok es sajat magam megteveszteset szolgalta: ui vegul vizsgazhattam, sot legnagyobb meglepetesemre at is mentem. most leirhatnam a sztorit, de semmi szukseg egy burokracia II posztra - viszont oruljunk, ez egy eleg pozitiv fejlemeny!

    ReplyDelete
  9. wow!!! és nincs több kifogás...

    ReplyDelete